Explore Funny Movies, It's Funny, and more!

Asking me if I'm hungry is like asking me if I want money. | Cry For Help Ecard | someecards.com

Asking me if I'm hungry is like asking me if I want money. And the answer is YES!

Let's open a new store called Forever 39. We can sell wine and spanx.

Let's open a new store called Forever We can sell wine and spanx. Omg I'm closer to 39 than

I giggle because you never know which kid at work will walk through the door with this exact quote

Free and Funny Workplace Ecard: I decided to surprise everyone at the office today by not taking my medication.

I don't even know wtf you are trying to make sense of. How much clearer did u need it to be for u? YOU WERE NEVER GOING TO HAVE A CHANCE. IT WAS FREAKING BUSINESS. PERIOD. You getting all moppy and down about it only shows the pure patheticness you carry. He's fucking married. You weren't  trying to be his friend bitch who u trying to lie to, Me or yourself? 5 years later your dumb ass still has hope for some delusion you play in your head. It will NEVER be reality.

They seem to be making their daily personal challenge. It's really unbelievable how stupid people can be.

Funny Breakup Ecard: It's fine. I just checked, and you're totally better looking than his new girlfriend. Snaggletooth bitch...

Funny Breakup Ecard: It's fine. I just checked, and you're totally better looking than his new girlfriend.thank God for best friends

Thanks to Obamacare, not only do I have to pay for the twinkies poor people eat but now I get to pay to unclog thier artieries so they can eat more of them.

hooray for half of my pay check going towards this.so true.ughh i think its nice for some reasons, buy most nope.

It's so cold I can barely stand the four minutes I'm outdoors every day.

Funny Seasonal Ecard: It's so cold I can barely stand the four minutes I'm outdoors every day. Yeah like people who are indoors all day and complain about the rain.

...jealous

This one had me laughing pretty hard! Im definitely guilty haha

LMFAO, I can't breathe.

Free and Funny Flirting Ecard: I don't see any penises in the general vicinity. So I'm wondering why you keep opening your fucking mouth.

Box Of Shame…

Box Of Shame…

Funny pictures about Box Of Shame. Oh, and cool pics about Box Of Shame. Also, Box Of Shame.

'Tis the season to be jolly, fa la la la la fuck my life - Nihilism Christmas Carol

Pinterest
Search