Explore Bad Hair Day, My Hair, and more!

Omg dude!! U were so drunk last night! - - Autocorrect Fails and Funny Text Messages - SmartphOWNED

U were so drunk last night! - - Autocorrect Fails and Funny Text Messages - SmartphOWNED - Tap on the link to see the newly released collections for amazing beach bikinis!

Stupid Girlfriends Alwasy Deserve A Worst Broke Up! - Posted in Funny, Troll comics and LOL Images - LOL FUNS

They say that breaking up is hard to do but through a text message, it can get a bit messy. These pathetic break-up texts show us just how messy it can get.

Smartphone auto-corrects and funny texts

Damn You Auto Correct! - Page 3 of 3512 - Funny iPhone Fails and Autocorrect Horror Stories

The New Clips Oops Very Amazings When you See it ?here www.sgnsite.com www.socialglobalnetworksite.com  www.tryxp.com

Biggest Relationship Disasters Ever Watch what you say on text and who you are saying it to. You are bound to have a relationship disaster otherwise.

22 Breakup Text Messages - Rarely is there good news after the words, "We need to talk...". Haha so punny

Breaking up Is Never Easy but These 22 Breakup Text Messages Probably Made Things Easier

22 Breakup Text Messages - Rarely is there good news after the words, "We need to talk. Haha so punny

I'm gonna start using this.. Potassium.

Funny Text Message - Call/text me when you are on your way. (What the freak) Autocorrect get ya? On the periodic table, the symbol for potassium is K. OMG you are such a nerd! Lol I use this with some of my nursing friends!

37 “You’ve got the wrong number” Text Messages on http://seriouslyforreal.com/funny/37-youve-got-the-wrong-number-text-messages/

I know that feel bro funny memes meme funny quote funny quotes humor humor quotes funny pictures

Pinterest
Search