Explore Jokes and more!

Jokes

In love with gang members ??? Are u crazy  that nerd is a stalker i havent seen in over 10 yrs begging me to be with him  are crazy??? I aint with nobody  i work and do me like ive always done

Best 40 Hilarious Memes

This is hilarious! Although why is there a bird sign to start with? Did they think the birds were gonna read it?

From @mehasjodido Pasa JAJAJA LIKE Y Etiqueta a esos amigos ! Sigueme @mehasjodido para más #memes #humor #risas #chiste #post #risas #comedia #playa #clase #jokes #cool #lol #laughs #laugh #mademelaugh #hahaha #troll #laughing #instafunny #instafun #haha #happy #sarcasm #quotes #humour #laughter #comedy #devilzsmile #hilarious #funny

From @mehasjodido Pasa JAJAJA LIKE Y Etiqueta a esos amigos ! Sigueme @mehasjodido para más #memes #humor #risas #chiste #post #risas #comedia #playa #clase #jokes #cool #lol #laughs #laugh #mademelaugh #hahaha #troll #laughing #instafunny #instafun #haha #happy #sarcasm #quotes #humour #laughter #comedy #devilzsmile #hilarious #funny

From @mehasjodido Tal cual  Típico Like si pasa jajajajajaja! Etiqueta a tus amigos! Sigueme @mehasjodido para más fotos. #meme #chiste #risas #humor #reir #bestfriends #escuela #español #spanish #mañana #quotes #lol #viral #memes #troll #fun #devilzsmile #silly #sarcasm #lmao #joke #jokes #mademelaugh #funny #laughter #comedy #humour #laugh #hahaha #haha

From @mehasjodido Tal cual Típico Like si pasa jajajajajaja! Etiqueta a tus amigos! Sigueme @mehasjodido para más fotos. #meme #chiste #risas #humor #reir #bestfriends #escuela #español #spanish #mañana #quotes #lol #viral #memes #troll #fun #devilzsmile #silly #sarcasm #lmao #joke #jokes #mademelaugh #funny #laughter #comedy #humour #laugh #hahaha #haha

Toda la razón del mundo XD Para más imágenes graciosas y memes en Español descarga a App https://www.huevadas.net/app o visita: https://www.Huevadas.net #momos #memes #humor #chistes #viral #amor #huevadasnet

Toda la razón del mundo XD Para más imágenes graciosas y memes en Español descarga a App https://www.huevadas.net/app o visita: https://www.Huevadas.net #momos #memes #humor #chistes #viral #amor #huevadasnet

Sueños, Citas, Pensamientos, Quotes y Reflexiones. Búscame en Facebook: https://www.facebook.com/almade.colores.1

I am going to sleep with the window open! 24 mosquitoes like this.

Pinterest
Search