Explore Dance Moves, Dance In and more!

Explore related topics

Lol! I saw this vid on youtube of a teenage son and his mom doing this an i started laughing my butt off.

Funny pictures about Gangnam Style in Four Simple Steps. Oh, and cool pics about Gangnam Style in Four Simple Steps. Also, Gangnam Style in Four Simple Steps photos.

#sotrue all the time

I pretty much say omg I hate this damn song. And then sing the whole thing in a mocking tone, just so everyone knows. I really hate this song.

Problem solved

I don't know whether to laugh because this is so stupid or be mad that I didn't think of it.I've done this with my laptop

.so true thought that every time my mom made me take it!

Relatable Post: No cough syrup you're not "grape flavored". Have you ever tasted a grape? You taste like death and the tears of small children, not grape

I just spotted some ducks practicing their teenage girl faces.

Omg cuz girls do duck faces so ducks do teenage girl faces!

Oh Goodness...this happens to me all the time... Girl look at that body....girl look at that body...

The 5 stages of grief when dealing with an annoying pop song

Funny pictures about The five stages of incessant pop music. Oh, and cool pics about The five stages of incessant pop music. Also, The five stages of incessant pop music.

i am a ninja. I love Michael Cera!

Funny pictures about Michael Cera is a ninja. Oh, and cool pics about Michael Cera is a ninja. Also, Michael Cera is a ninja.

Some of these are just hilarious, some are dumb... my favorites are the awkward moment one and duck face, good stuff!

These are some priceless Facebook comebacks

Wow, some people are just dumb. Lol, and need to use commas or they'll eat poop.

HA. Deal with it y'all, it's just funny.

JOHNNY DEPPIC WIN!

gene wilder is actually in amazing films: The ORIGINAL Willy Wonka Chocolate Factory,Young Frankenstein, Blazing Saddles, and The Producers. just sayin.

Pinterest
Search