Explore Funny Pics, Funny Shit and more!

hilarious  Somehow I don't think the other person would appreciate hearing this said.

I don't "agree" just to appease an argument. I need complete truth and balance, even if I am the one who is wrong. I can take it! "I'd agree, but then we'd both be wrong.

I will love you until I forget who you are. Elderly Old age dementia . ecard jokes humor funny hilarious LOL haha hahaha

Dennis I will love you until I forget who you are. And then I will love you all over again.

do what YOU think is right

Quiet people are not "snobs". Some have a hard time making conversation especially with new people! ( this is me all the way. I'm quiet because I don't know what to say lol)

bahahahaha

Snuffleupagus was one of my favorite Sesame Street characters! Did you know his first name is Aloysius! Find out other cool facts by tuning in to Sesame Street every weekday morning at

Pretty much. @thecoveteur

Some days, I can conquer the world. Other days, it takes me three hours to convince myself to shower.pr in my case ( Sarah Knox) it take me 3 hrs to convince myself to sttle down and read n do something prductive.

So true haha.

Oh yeah I would! Damn, now I wish it actually did burn calories! I mean there could be just one thing good that comes from stress!

Monsters

All the time.

I did this the other weekend.except replace "monsters" with "zombies." Someone was shooting off and I thought, "What if those are rifles? What if it's zombies?" This is why I choose not to watch scary movies! :) I've got "scary" covered.

Pinterest
Search