I always knew I was her biggest fan, and now I am sure of it because I have heard her heartbeat

I always knew I was her biggest fan, and now I am sure of it because I have heard her heartbeat

Taylor Swift is one of the best singers EVER. & if you wanna talk crap about her, go right ahead. you don't have anything to back it up with. & I do. so just shut up alright? alright.

Taylor Swift is one of the best singers EVER. & if you wanna talk crap about her, go right ahead. you don't have anything to back it up with. & I do. so just shut up alright? alright.

I knew this for a while but it's so cool that they got an amazing album cover like that on accident.

I knew this for a while but it's so cool that they got an amazing album cover like that on accident.

Swift Facts - oh my goodness, that is soooo sweet. LOL like someone would do that for me . . . and even if they did i couldn't wear it to the grammies . . .

Swift Facts - oh my goodness, that is soooo sweet. LOL like someone would do that for me . . . and even if they did i couldn't wear it to the grammies . . .

See what the are and what they are about here:http://tasteofcountry.com/taylor-swift-red-hidden-messages/

See what the are and what they are about here:http://tasteofcountry.com/taylor-swift-red-hidden-messages/

I think this is impressive but kids dissapointing cuz i think it is important to read sheet music

I think this is impressive but kids dissapointing cuz i think it is important to read sheet music

.that is soooooo cool my name is Taylor TOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

.that is soooooo cool my name is Taylor TOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pinterest
Search