Lol seriously!

She never does tho so what's new? Not a damn thing obviously bahahahaaaa

Madea: if you don't know how to be by yourself, what you gonna do with somebody else? Stop praying about it! Shut up and wait! Go work on you!

Madea: if you don't know how to be by yourself, what you gonna do with somebody else? Stop praying about it! Shut up and wait!

Madea! "Put the shut to the up"  lol I tell him this all the time.. It works too

Meet next supervillain. The Hollywood Reporter confirms Tyler Perry will play Baxter Stockman, the Mousers creator, in "Teenage Mutant Ninja Turtles Hallelu-yer!

madea funny quotes - Google Search visit roflburger.com, the funnier pinterest

oh my God ! sorry I meant ermahgerd looool I love Madea! Girls this is what i'm gonna be like when I get older.

Madea Funny Quotes - Bing Images

I ain't mad, why does everyone keep saying I am mad. I am not mad are you mad doctor.

Pinterest
Search