Omg my sides, lmao

Omg my sides, lmao

This seems kinda creepy if you look at it long enough... Especially Joe Joe, Jim, Alfie, Caspar, Marcus= Youtube Boyband #Youtubers

Marcus Butler, Alfie Deyes, Joe Sugg, Caspar Lee, Jim Chapman = Get it boys

The site that deprives you of productivity one minute at a time. Replacing productivity with entertainment since 2010.

Transforming Armadillobot.

The site that deprives you of productivity one minute at a time. Replacing productivity with entertainment since

(gif) lol Joe. Zoe's laugh I can hear it through the gif I love her laugh!!

He can't figure it out. ThatcherJoe(Joe Sugg) and Zoella(Zoe Sugg).

(photo by Piouw) MRI trial run

My dad is claustrophobic and needs to have an MRI scan. He's practicing. via The purple trail is hard work. via Forbes vs Nasa. via Parents of the year

Other Funny Gifs http://gif-tv.tumblr.com/ And Funny Youtube Video - https://www.youtube.com/watch?v=qQKw5m0I_qc

Other Funny Gifs http://gif-tv.tumblr.com/ And Funny Youtube Video - https://www.youtube.com/watch?v=qQKw5m0I_qc

Other Funny Gifs http://gif-tv.tumblr.com/ And Funny Youtube Video - https://www.youtube.com/watch?v=qQKw5m0I_qc

Playing Ball [ "Kd a bola?", "Haha I kind of feel bad", "Haha aww that's soo cute" ] # # # #

Trump Meme - Double standards 'They call me Mr Brexit' TRUMP has just realised the UK leaving the EU will cost American Jobs. Way to go Mr President!

Double standards

BREXIT was won on the backs of ignorance, racism, bigotry, and misplace blame. Europe wasn't their problem, their current government is.

Unlikely things to read in the Bible | Mock the Week

Glad It's Friday!

Mock the Week. Chris Addison -Unlikely things to read in the Bible

How many channels are you subscribed to?

My life.~~~this has literally everyone i watch omg i may cry<<its ok i wont judge<<<OMG i understood that reference <and i understood that reference

Pinterest
Search