Natalee Retief

Natalee Retief

Natalee Retief
More ideas from Natalee
Omg i've done it more than once lol

You don't know "the struggle" until you've had to eat a hotdog on sandwich bread only to find you don't HAVE any sandwich bread and you have to use a waffle.

so. true.

So true . Except for the boyfriend thing since I kinda don't have one. Cute & Funny,love and other things,

seriously, i can't keep a straight face even when i'm telling the truth!!!

seriously, i can't keep a straight face even when i'm telling the truth! i often find it easier to lie then to tell the truth with a straight facexD

haha

Photoshop Experts Hello Kitty-fy Masculine Superheroes With Sparkly Pink Costumes I can't even

True!!

So funny :-) not that I would try it! Welcome to marriage Lucille Ball sticking tongue out at Ricky behind his back old tv show Lucille Ball Show

Yup.

if what I did yesterday is any evidence, my broadway debut is going to be. all the parts from les mis. and wicked.

Teenager Post #teenagerpost

Teenager Post - I like wearing big sweaters. Not cause they're all comfy & cuddly, but when the sleeves are really big I get to flop them around & smacks people.